Facebook-markedsføring der batter

Du kender garanteret Facebook og ved, hvordan det sociale medie fungerer. Du skriver med vennerne på chatten, du holder styr på events, du tjekker, hvad dine venner foretager sig osv.

Dog er du – som privatbruger af Facebook – nok ikke så bevidst om, hvad det sociale medie kan betyde for virksomheder. Her kan Facebook gå fra at være et middel til at kommunikere med venner og bekendte til at være et middel til at udvikle sin forretning.

Vel at mærke et enormt effektivt middel!

Dette er Heine Gustafson et tydeligt vidnesbyrd om. For kun få måneder siden startede han sit firma Brolægning Sjælland, der er specialiseret i belægninger af alle typer.

Normalt er det svært at etablere en stor kundeskare på få måneder efter at have startet et helt nyt firma. Men Heine Gustafson har haft held med at gøre dette.

Facebook-konkurrencer

Hemmeligheden er skarp og effektiv Facebook-markedsføring i form af konkurrencer. Helt konkret går konkurrencerne ud på, at man kan vinde en gratis belægning i sin have, hvis man tagger den person, man mener fortjener præmien, og hvis man derudover liker Facebook-siden samt opslaget.

Denne strategi skulle vise sig at generere mange tusinde delinger og likes, og flere hundrede kommentarer for Heine Gustafson.

Læs mere her om, hvordan hans konkurrencer præcis har været udformet:

 

1 thoughts on “Facebook-markedsføring der batter

Add yours

Skriv en kommentar

Blog på WordPress.com.

Up ↑

Design a site like this with WordPress.com
Kom igang